Dåligt!

Jag har verkligen blivit väldigt dålig på att skriva här. När jag loggade in så stod det att min senaste inlägg publicerades för 23 timmar och 22 minuter sen. Alltså nästan 24 timmar...
Jag skrev ju att jag skulle jobba med skolarbeten igår på bussen. Jag slutade tidigare så jag tog den tidigare bussen hem där jag plågade Joel med min närvaro :)

När jag kom hem så åt jag och gjorde klart nästan 2 arbeten. Sen var det övning då och det var faktiskt helt okej. Nu har alla börjat prata med alla så det kan nog bli bra till sist :)

Sen hem och nästan direkt till Växjö med pappa. Sen hem och totalt tog det väl 1 timme. Gjorde klart arbete 2 och 3 så nu har jag bara novellen kvar. Måste ju "finslipa" krönikan som är till våran tidning men nu har jag i alla fall skrivit klart den och det känns skönt!

Ska komma upp lite bilder på mina kläder denna veckan!

xoxo linda