Fy så trött

Är as trött och har varit det hela dagen. Ska snart gå och äta lite och sen måste jag sova för det blev inte alls mkt sömn inatt. Hände en del grejer men det spelar ingen roll just nu.
Men det e ju Ullared imon och då måste jag ju vara pigg, alltså måste jag sova ;)

Men idag så va jag i Växjö med Sanna, Stefan, Mattias och Micke (?). Det var riktigt kul och trevligt även om jag hade sjukt ont i magen hela dagen. Har slarvat med maten och det gör jag tyvärr alltid när jag sover hos någon annan. Men det börjar bli lite bättre.

Ska packa lite inför imon, äta och sen kommer jag nog inte på mer. Bytte piercing innan, kände att det va på tiden att byta. Har använt alla jag har fått och köpt förutom EN så den invigde jag idag.

Denna va det. Har skrivit om den förr då jag köpte den hel men fick den sönder. Rätt konstigt tycker jag. Vi får se om den håller imon ^^

Har kort på min shopping från i tisdags också som kanske dyker upp ikväll!

xoxo linda