Kom på!

Jag har inte börjar på min novell ännu, har ju nästa termin med men jag måste verkligen ge mig på den och skriva MINST en sida i alla fall. Kanske får göra det ikväll. Ska även ge mig på att skriva krönikan till våran tidning. Vi har deadline väldigt snart och jag har bara börjat skriva lite. Jag har ideer och har skrvit upp dom men dom ska ju bli en bra text också. Den är ju viktigare så ska ge mig på den först. Men måste somna innan 12 inatt, har varit dålig på det dom 2 senaste nätterna!!

Är det något mer jag måste göra? Hmm, joo! Jag måste göra klart min träningsdagbok, har slarvat sista veckan men den behöver jag inte göra så jag kanske skippar den. Måste göra klart engelskan med ju, skrev nog det innan tror jag?

Är trött och hungrig så minns inte så mkt av allt. Om jag laddar datorn så kanske jag kan jobba lite på bussen jö!!

xoxo linda