Läxa

Funderar på om jag ska göra lite skolarbeten. Har 2 st som jag borde göra klart tills nästa vecka i alla fall. Sen har jag ju 1 som ska in i typ mars, men borde ändå börja med den...

Vi ska som sagt redovisa APUn på torsdag och jag var inte så speciellt aktiv under lektionen men jag gjorde klart all fakta så nu ska det sammanställas i en PowerPoint och en artikel. Tycker inte det är kul alls men vafan. Är nästan klar med PPn så det ska nog gå.
Vi ska göra en diktanalys men ingen vet när den ska vara klar. Men jag vill ha den klar på onsdag för då har vi lektion igen och förhoppningsvis har vi lärare, eller i alla fall vikarie. Tycker det är så onödigt att komma om det inte finns någon som kan undervisa oss. Vad ska vi göra där då liksom??

Just nu fick jag för mig att det skulle vara skit kul (om jag höll på med sånt) att ut och festa, ha skit fina kläder och ett par höga klackar. Kanske dricka lite och ha skit kul med ett gäng tjejer. Kanske träffa någon som bara får en att glömma alla problem för kvällen/natten. Synd att man inte är sån, och att man är för lat...

xoxo linda