Lite seg

Har inte skrivit på två dagar stod det så nu gör jag ett litet inlägg om gårdagen (Y)

Igår så hade jag bara svenska och då fick vi tillbaka uppgifter som vi har gjort. Vi har gjort 2 tror jag och ett prov. Provet var på anitken och jag tror att jag nämnt resultatet på det för det fick vi inte tillbaka.
Men jag fick bara tillbaka en uppgift för tydligen har jag glömt bifoga hela uppgiften (glömde källförteckning i första så skulle skicka in den igen, men glömde tydligen bifoga filen). Den jag hade glömt bifoga var om antiken så jag skickade in den igen, hela denna gången. Men fick skicka in två gånger för jag glömde bifoga en gång till :P Var lite trött i huvudet... Men den jag fick tillbaka var om William Shakespeare och jag lovade Elin att jag skulle skryta om mitt betyg på den uppgiften, så nu gör jag det igen, skriftligt ;) JAG FICK MVG!!! :D Mitt livs första och troligen ända också :P Jag va skit stolt då :P
Sen fortsatte jag jobba med engelskan eftersom jag va klar med allt i svenskan. Jag tror det blev bättre än förra, så denna gången måste jag i alla fall få ett G annars vet jag inte vad det är för fel!!

Hade lucia på kvällen och det gick bra. Första gången vi sjöng alla låtar och jag och 2 till ska sjunga stämmor på några av låtarna.

xoxo linda