Miss U

Kanske överdriver lite när jag säger att jag saknar den, men det gör jag. Från början:
Hade lucia innan och när vi slutade sjunga en gång så ser vi och hör en katt skrika utanför fönstret. Då säger Cosmin att den har följt efter honom och hans kusin hemifrån, men det är inte deras katt.
När vi har slutat sen så går jag ut och då kommer katten till mig och börjar gosa. Cosmin och hans kusin kommer också till den och så står vi ute och pratar i typ 1 timme och katten är fortfarande kvar. Den kom till oss hela tiden så fort den sprang iväg.
Den följde med mig hem och sen ville den inte gå. Pappa ville inte ha den inne, den kan ju va sjuk eller så. Men My satte sig ute med den och så fort den såg mig ville den in och så kollade den på mig och skrek. Fick så dåligt samvete och ville verkligen behålla den :( Men till sist så gick vi iväg med den, den följde efter oss hela vägen till P-ängen och vi följde efter den till ett hus, vi tänkte att den kanske hittade hem.
Vi knackade på men dom hade två hundar så katten flög iväg och sen dess har vi inte sett den mer. Saknar den :(

xoxo linda