Snart jobba

Vi ska snart åka och jobba. Känner mig inte alls sugen på det!

Igår va jag och My på UNF med Joel, Samuel, JB, Linus, Hannes och Anton och kollade på film. Vet inte hur mkt man kollade egentligen. Den va på engelska och utan text och då brukar jag inte orka engagera mig i den. Men annars va den väl helt okej, väldigt fejkad ibland. Jag föreslog Harry Potter men nepp :(

Vi gick hem runt 11 tror jag den va. När vi gick förbi bussbåset vid oss så är det ett gäng killar och när vi går förbi dom så ropar en "brudar, brudar, brudar". På ett sätt som man gör när man är på typ match och hejjar på någon. Tycker det va så otroligt löjligt gjort, tycker dom det e häftigt eller?

När vi kom hem så åt jag lite och sen va det sängen ganska fort! Men tog tid att somna. Kollade lite på Eva och Adam som jag köpte i Ullared. Tog kort på allt och det ligger på datorn men hinner nog bara lägga upp sakerna från i tisdags, kan ta resten när jag kommer hem om jag inte hinner innan!

Fick byta piercing (igen) bara för att den gick sönder igår i lokalen. Fattar inte hur den lyckades med det...

xoxo linda