Snart sängen

Har färgat håret, det rosa är borta. I alla fall för tillfället. Kanske prövar något nytt med det rosa senare. Jag har duschat, målat naglarna och gjort ansiktsmask så nu är det bara fixa ögonbrynen lite. Sen tror jag att jag drar mig mot sängen.

Göran blev helt galen när han kände lukten av mitt nyfärgade hår. Han började gosa med hela mitt huvud som en galning, sen började han bita i det och hålla på. Det låter ju inte som att han va galen, men om man såg det så hade man verkligen tyckt det. Han va mysig när han inte bet mig. Älskar honom ändå :)

Har läst på glosorna lite och en del sitter faktiskt. Men ska ju träffa Maxi imon efter skolan så är ju roligast om man inte är helt trött i huvudet så bättre att lägg sig lite tidigt :)

Pappa sa innan att Lasse Brandeby dog idag. Tycker faktiskt det är väldigt ledsamt för jag tyckte han var riktigt rolig. Och så visste jag ju inte att han va så sjuk som han faktiskt va och då är man ju inte beredd på det. Men vi får hoppas att han har det bättre på andra sidan!


xoxo linda