Some pictures (?)

Igår kom mammas kompis och några till med henne. Vi kollade igenom några gamla bilder från när vi va små. Jag, My, Simon och Joel. Här är en på mig, Simon och My.

Tycker faktiskt vi va ganska söta på den, speciellt Simon :P Minns inte om jag skrev det, men det är 14 år sen vi träffades för första gången och vu har varit vänner sen dess :) Tyvärr är vi inte lika tajta längre.

Idag va det skola, hände inte så speciellt mkt kul. Efter skolan stack jag till lägenheten för mamma va där och hon ville ha hjälp. Sen ringde Maxi så han kom dit. Efter någon timme så gick vi till McDonald's och tog med maten och satte oss vid sjön. Jag tyckte det var jätte fint när solen gick ner och så.



Tyvärr syns det inte hur fint det va på bilderna. Hade fler bilder men dom är mer rosa än gula och det stämmer inte riktigt. Men jag gillade det :)

xoxo linda
#1 - Cecilia | Foto-Hårdrock-Stil-Tankar

Fina bilder :)