Världens äldsta förstföderska

Programmet heter något sånt. Det va en som va 62 och som fick sitt första barn. Tycker det är fel på så många sätt, men ändå så kul för dom att dom faktiskt kunde.

Va nyss på tippen i alla fall. Ska snart till mormor och sen kommer Janeth och då ska vi se på film :) Lite läskigt med tanke på det jag skrev igår. Tjejkväll med Janeth och Annelie. Nu blev det med Janeth så det blir ju kul! Får se vad vi hittar på och vad vi ser på för film :)

Idag kom bilderna på oss som är med i lucian. Bilden dög väl. Kunde varit bättre men det kan den ju alltid. Dock finns inte bilderna på smp.se men dom kanske dyker upp där sen. Annars får jag ta kort på tidningen eller något. Jag är nummer 7, alltså sist eller vad man ska säga.

Gjorde klart diktanalysen igår och har även försökt laga piercingen med rosetter på. Lyckas jag inte nu så slänger jag den. Känns så meningslöst eller något.

xoxo linda