#2

Känner att jag inte orkar skriva så mkt när jag är hemma. Har lunch mellan 2 och 3 (eller när jag vill, men ville ha det så) och när jag kommer hem så hinner jag bara äta och vila typ 5 minuter och sen måste jag cykla tillbaka!
Men jag har faktiskt rätt kul där. Det är ju egentligen bara gubbar och sen är det en 23-årig tjej. Hon är som en i min ålder i settet så vi har kommit bra överens faktiskt. Så det är kul :)

Ringde VC i morse men dom vill inte ta emot mig och hänvisar till barnakuten i Växjö, bara för att jag va där för ca 4 veckor sen. Men men, ringde dit på lunchen och fick tid imon klockan 9. Så kommer senare till praktiken! Får hoppas att det går bra där med.

Har hunnit med lite saker sen jag kom hem. Började med att laga mat mad pappa, gott! :) Och sen handla, duscha, tvätta och samtidigt ringa Maxi. Saknar honom så kände för att ringa, dumt val att göra det när jag fixar med tvätten i källaren för där var inte mottagningen på topp. Men hörde ju honom! :D

Nu ska jag lägga in telefonnummer till datorn!

xoxo linda