22/10

Igår var det praktik. Fick skjuts av Susanne till Växjö eftersom hon bor där, och hon bor nära där jag skulle av så det va super bra :D Trevligt också :)

Vi va på "konsert" och dom var ju helt okej. Inte så jätte mkt folk men det var ändå ös och det e ju kul :)

Jag, My och Maxi sov i Växjö. På morgonen följde vi My till skolan för hon skulle vara med på "Öppet hus" och sen gick vi tillbaka och sov till halv två typ :o

Sen gick vi till stationen för han skulle hem och vi mötte upp My då med. Jag och My gick till ICA och där träffade vi Anton, Oscar och hans tjej. Kul :) Sen väntade vi på mamma och sen har vi jobbat och handlat. Övningskörde från lägenheten till jobbet, sen jobbet till Maxi och sen Maxi till hem. Gick väl sådär.
Det var mörkt när jag körde hem men det gick ganska bra, bättre än vanligt faktiskt!

Ikväll hade jag tänkt ta en ansiktsmask och läsa tidningen som jag köpte idag. Kanske kollar på TV lite. Har några inspelningar att glo på med!

xoxo linda