Fika!

Japp, jag ska bjuda på fika idag och jag har ingen riktigt ide på vad jag ska bjuda på? Susanne sa att jag kan ta något jag gillar och efter ett tag kom jag på att jag gillar ju dom där Marabou kakorna, så dom blir det nog.

Började tänka på att jag kanske ska äta något gott ikväll? Bara jag och pappa hemma då så kanske bill äta lite gott. Kanske kör förbi ICA när jag ska hem. Men det strular med allas kortterminaler så kanske inte vill fungera där heller. Jag får se hur jag gör. Klarar mig utan något gott men blev faktiskt ganska sugen på chips och dipp nu...

Vill beställa mina bilder snart för jag är så sugen på att fiax med scrapbook sakerna! Men beställer nog nästa månad eller något.

Nu ska jag ta lite rester från igår och sen cyklar jag till ICA. Mamma ville att jag kollar på kondiset men jag blev faktiskt sugen på dom Marabou kakorna, så det måste nog bli dom.

xoxo linda