Good night

Hade tänkt att sova nu. Ska i alla fallförsöka. Hatar egentligen tiden innan man somnar, men ligger helt ensam och det är då dom förbannade tankarna kommer.

Men jag behöver tänka, jag vill få ordning på mig själv för just nu så vet jag som sagt ingenting. Känner inte för att få röda och svullna ögon pga tårarna eller en igentäppt näsa pga lipandet. Men det tillhör ju så jag får klara mig.

Idag har jag i alla fall försökt ha mina tanka på lite annat håll. Jag vet hur jobbigt det är för alla om man ska vara deppig hela tiden och tycka synd om sig själv. Så har försökt ha kul med familjen och göra olika saker här hemma. Och jag får deppa för mig själv istället, och jag lovar att när jag bloggar i fortsättningen så ska jag försöka att skriva lite saker som kan vara roligare att läsa än mina känslor och problem. Hatar nämligen själv att läsa sånt. Men som jag skrev innan, det är kväll och då kommer allt!

Men imon så börjar första dagen på sista praktiken. På tisdag och torsdag är det konserter här. Ska gå på båda med My och Janeth är det tänkt. Hoppas det blir kul :) 

Maxi om du läser detta, snälla sluta inte blogga. Jag vill fortfarande läsa allt som du brukar skriva om <3

xoxo linda