In my bed

Vaknade halv 6 idag och hade jävligt ont i nedre delen av magen. Vaknade sen när mobilen ringde halv 7 och hade fortfarande ont. Messade mamma att jag stannade hemma idag. Skönt det.
Tyvärr verkar det inte vara mensverk, kommer liksom inget? (Anteckna) Men mamma sa att det kan vara tarmen som bråkar. Tack för det -.-'

Just nu mår jag faktiskt bra, det e lugnt om jag inte rör mig så jag har legat i sängen hela dagen. Hade tänkt sova bort smärtan men har vaknat flera gånger och 9:42 gav jag upp.

Har kollat på 2 inspelningar och nu hade jag tänkt göra lite mer engelska. En fördel med att vara hemma, kan jobba med den! Läste att dom skulle jobba i redaktionerna idag så jag jobbar nog lite på min krönika med. Skrev rätt mkt "förslag" när jag åkte hem i tisdags, så det ska nog gå! Jag vet själv att jag inte kommer jobba med det under praktiken och absolut inte under lovet, så även om jag har typ 7-8 veckor på mig så försvinner 3 till ingenting och då är det inte mkt tid kvar.

Eftersom jag ska plugga vidare sen efter gymnasiet så måste man prioritera lite olika. Vanligtvis så hade jag inte gjort något som har med skolan att göra om jag va hemma och mådde dåligt, men jag vill gärna plugga på distans sen och då måste man ha lite rutiner och liknande. Så lika bra att dra igång lite smått med det nu! Har pappa som sällskap också så jag slipper vara ensam!

xoxo linda