Multimedia - suck!

Har multimedia nu och det är skit tråkigt. Har gjort klart allt så skulle börja jobba i ett annat program, men orkar inte det. Den är inget man måste göra så då tänkte jag lata mig lite till. Kan inte ens lämna in det jag gjort klart så spelar ju ingen större roll...

Har inte skrivit något på ett tag. Igår tog jag det bara lugnt. Låg i sängen och sen vid typ 4 så skulle vi åka och jobba. Suger lite smått det med, men man får ju pengar! Ska jobba idag med, sista gången på det stället, för tillfället i alla fall. Sen får vi se!

Det är frukost om ca 20 minuter så ska gå och äta då. Känner mig hungrig så måste ha något. Magen har bråkat väldigt mkt sen i torsdags så får se om det hjälper att äta ofta.

Efter skolan ska jag till lägenheten och sen ska vi jobba lite fort innan vi har våran sista teorilektion. Skönt att det är över, hade inte gått ihop med praktiken annars! Som förövrigt börjar nästa vecka...

xoxo linda