Om 20 minuter

Mötet flyttades till halv 5 istället, folk ville hinna hem lite innan men det är inga problem för mig!

Är tyvärr färdig nu men det e ju bara att lyssna på musik, brände en skiva innan nämligen. Och hann se på 3 OTH avsnitt innan Julian kom. När jag skulle ändra så jag kollade på boxern i stället för DVD så såg jag att det var OTH på TV och det var från säsong 7. Dom är ett avsnitt före mig :P Men jag hinner förbi dom, tror jag ;)

Halsen krampar sig lite, det som gör att jag mår illa, synd att det ska vara så. Läste att om man mår illa så kan det hjälpa att gå, så därför går jag till lokalen sen :) Och motion är aldrig fel :) Läste också att det hjälper att lukta på en citronklyfta, prövade en gång och det hjälper för stunden, men tar man bort den så måir man illa ganska fort igen, men häftig ide :D

xoxo linda