Snart sova?

Är faktiskt väldigt trött så ska kanske ta en macka och sen går jag och lägger mig. Gör lite korsord innan jag somnar kanske.

Shoppade lite på Estvalls idag :P My kom förbi runt 20 i 4 och dom har 50% på scrapbook saker och jag vill ju börja med sånt. Så vi köpte lite såna grejer. Dom är för snälla där ibland asså, fick mer än 50% på sakerna. Och jag fick billigare på batteribytet tidigare i veckan ju. Jag känner att jag vill ge dom något men jag vet inte vad. Så jag kanske gör det enkelt och bjuder på fika. Men problemet är att 2 av dom har diabetes så vet ju inte vad dom kan äta. Men det frågar jag imon. Min sista dag då ju!!

Scrapbook sakerna!

My och pappa har hälsat på idag så det har varit kul :) Och vid 6 var det konsert på Grönkulla och den var helt okej. Väldigt dåligt ljudsystem och sånt men vad gör man. Skolan har ju inte mkt pengar. Pratade en del med Janeth också om hur vi gör på lovet. Men nu är shoppingdag inplanerad!

Pelle kom faktiskt ihåg att jag har kollat praktik där, alltid bra ju :P

Har ingen bild på hur jag såg ut idag men bild från igår finns:


Men imon e det sista dagen innan det blir höstlov också!! :D

xoxo linda