Tråk

Har inte så mkt kul att skriva om. Kollat på "Sex and the city 1" med Lisa och fått mensverk. Super bra dag! Just nu känner jag inte för praktik imon, måste alltid se glad ut och att gäspa i en affär är sällan bra! Men det löser sig. 
Va ute och gick med My och mamma innan. Rätt skönt faktiskt, köpte äppel på vägen hem och gud så gott det va! Tyvärr straffas magen lite, men men. 

Just nu har jag målat alla naglar illrosa (hoppas personalen tillåter det) och fixat ögonbrynen, eller i alla fall försökt. Tycker det är skitsvårt att få det snyggt, men får ävl se ut som det gör. My lyckades raka av halva på sig själv för något år sen, så dålig är inte jag i alla fall :P
Kollade på "Pretty little liars" medan jag fixade det. 

Sen blir det duschen men hårinpackning och ansiktsmask. Ska äta först och sen fixar jag nog ansiktet. Börjar halv 10 imon så ska upp runt kvar i 8. först kvart över 7 för att ta tablett och sen somna om :P 
Kanske något avsnitt av OTH om jag har tid :)  

xoxo linda