Vila

Känner mig helt slut idag. Vaknade av att min väggklocka gick 30 minuter för sakta och trodde då att jag hade vaknat för tidigt. Sen började jag tänka om jag sov 30 minuter kortare än vad jag borde?
I alla fall så går den rätt nu.

Idag har jag inte gjort så jätte mkt. Jag kollar mest på vad Susanne gör och lär mig så. Ska kolla om vi kan byta batteri i min klocka imon annars så skippar jag det. Får ju lönen imon så har ju pengar i alla fall! På kvällen är det konsert på Thalia som jag och My ska kolla på. Ska boka in Janeth också. Lite av en tradition att vi går på sånt tsm.

Nu ska jag försöka tvätta bort mitt smink och sen ska jag koppla av i sängen med inspelningar. När jag skriver "försöka" så menar jag att mitt rum är så kallt att mina fingrar har börjat bli stela. Skit jobbigt, går knappt att röra sig!

xoxo linda