Akuten -- barnakuten

Jag fick gå hem från skolan idag för jag mådde inte bra. Ovanligt ;) nej men SYVen frågade om jag orkade med skolan hela tiden och det gör jag INTE. Men jag försöker ju ändå, vill inte missa något ju. Men det gick inte och sen bröt jag ihop. Hade i alla fall Maxi med mig då så det kändes bra.
Men han följde med mig till akuten, men jag var för liten för att gå dit och sen sa han massa saker. Men då gick vi till barnakuten och fick tid klockan 5. Så jag var där då och jag gjorde bara ett prov och sen fick vi åka hem. Men innan provet så kände hon på min mage och hals och kollade hals och ögon och sånt. Ont som fan gjorde det men får hoppas att det löser sig. Hon trodde att det var en lite kraftigare version av magkatarr så fick tabletter. Men går ändå till VC på torsdag!

xoxo linda