Ännu mera plugg

Fick i uppgift tillsammans med Rasmus och David att intervjua rektorn på skolan och sen ska jag skriva en artikel om det som ska upp på skolans hemsida. Hann inte göra klart den då internet dog i skolan. Men nu är den klar och den är inskickad så att läraren kan gå igenom den. Hoppas den blir bra för jag orkar inte göra om den.

Nu ska jag skriva ett referat om ett radioprogram. Ser inte fram emot det precis...

Innan köpte vi kebab och det vad gott! Nu står den i kylskåpen så imon kommer den va underbar! :D Längtar redan xD
Har läst rätt mkt i "Jag saknar dig, jag saknar dig" så har jag tur så har jag läst ut den ikväll, men senast imon i alla fall! Känns skönt för då har jag helgen på mig att läsa teori! Känner mig lite stressad just nu...

Ska gå ner i tvätten med My nu. Ska prova att tvätta mina tygskor :P

xoxo linda