Cheesecake

Åt lite cheesecake innan och tror det är därför jag mår så sjukt illa idag. Ibland känns det inte alls men ibland är det riktigt jobbigt! Och det ångrar jag just nu...

I alla fall, det blev inte IKEA idag för mamma mådde inte så super bra, men mormor blir det i alla fall! :D Vi skulle typ till tippen först och sen blir det till henne :) Ser fram emot det faktiskt för jag har alltid kul där, det behöver inte hända så speciellt mkt men det är ändå kul på något sätt!

Lyssnade på Smurfarna med My och Janeth efter bion i torsdags och jag tog in skivor till mig från bilen när vi kom hem. Trodde att man kunde lägga över låtarna från skivan till datorn på något sätt, men verkar inte gå. På en skiva så stod det i listan vad låtarna hette och den andra hittade jag på Wikipedia och där stod även orginal låtarna. Jag hittade 5 låtar på youtube, vilket är rätt dåligt för jag hade velat ha fler men fanns inte :(



xoxo linda