Facebook

Sitter vid FB samtidigt som jag bloggar och då skrev helt plötsligt min gamla musiklärare :D Har ju inte pratat med honom sen vi var på G-kulla och hälsade på tror jag det var, eller om det var på en konsert? Men det var kul att höra från honom i alla fall, kanske blir ett besök snart? Är ju lediga 29/9 så kanske sticker dit efter VC då. Alltid så kul att vara där och hänga i musiksalen :p
Han skrev precis nu att han vill att vi kommer och hälsar på och kollar på konserterna, det uppskattades tydligen mkt! Självklart att vi kommer då! Men det hade jag ju som sagt redan planerat ;)

Nu står Göran och skriker på på mig, han e hungrig ;)

Mamma gillar inte bilden för man ser allt damm xD Okej, jag erkänner att jag inte har dammat där på ett tag ;)


Lite damm där med, men vafan :D

xoxo linda