Fy fan

Jag och My är inga som tycker om att dricka och festa och sånt men idag va vi på fest hos Julian. Allt började bra men när jag skulle kolla i min väska (skulle typ hem då) så va min mobil borta. Kul som fan, någon hade snott den.
Jag visste redan vem, eller trodde för jag vet ju inte förens det är bevisat. Men tur att man har fina vänner som hjälper till :) Fick tillbaka den men inte smycket och fodralet. Ringde och polisanmälde men får ta bort den imon. Efter det så kom vi på att vi borde kolla i plånboken, då fattas allt som jag hade löst.

Just när jag skriver detta inlägget så kom jag på att jag la i pengarna till klippningen så nu fattas ca 500:- och jag känner att jag inte orkar mer längre. Visst, det är bara pengar, men jag har aldrig varit med om personlig stöld innan så just nu känns det jävligt jobbigt...

Aldrig mer fest, fy fan!!!!

xoxo linda