Har sagt det innan...

...och jag säger det igen. CP DATOR!
Tror inte jag har sagt att IT-gubben vill att jag behåller lånedatorn eftersom han nu säger att en annan elev kanske har fått den, eller om den är iväg skickad till ett annat företag. Jag sa att jag vill ha min egna så ska vänta typ 2 veckor till och se om den var med bland dom som skickades iväg. Va hos rektorn och klagade i alla fall, min lärare sa att jag skulle det!

Och nu så har vi då lektion i PS och då vill inte datorn öppna programmet för då är det något fel med lincensavtalet -.-' Blir så sjukt irriterad! Vikarien sa att jag skulle gå bort med den sen men då kanske denna med försvinner?
På min egna står det i alla fall ett namn på undersidan, det är det inte på denna. Men får se, ångrar verkligen att jag valde denna skolan...

xoxo linda