Liksom

Har redan en rubrik som heter så och i det skrev jag att jag någon dag skulle räkna alla gånger som jag hör Gunilla säga det. Jag räknade bara i ca en timme och då kom jag upp i 107 gånger, och 81 gånger på bara 30 minuter. Jag LOVAR att det hade blivit fler gånger men hon var tyst i kanske 15 minuter eller något.
Sen hade vi rast efter att jag räknat det och då orkade jag inte lyssna riktigt så dom gångerna jag hörde utan att anstränga mig så kom jag upp i 39 gånger.

Hon borde seriöst utöka sitt ordföråd... Vi var på en föreläsning efter lunchen i ca 70 minuter och då hörde jag det MIST 10 gånger till. Hon fick till och med den som föreläste att säga det flera gånger -.-'

Ska räkna någon mer dag, mer noga och då ska vi se hur många gånger hon säger det. Men det e sjuk irriterande att höra det så ofta, det betyder ju säkert inget heller? Inte i hennes meningar i alla fall!

xoxo linda