Livin' la vida loca

Man blir faktiskt glad av den låten :o

För någon dag sen så blev jag jätte sugen att kolla på Eva & Adam, dom där serierna ni vet, som även finns på bok. Så kollade på cdon.com och där finns en sån box där man får alla avsnitt och filmen för 199:- så funderar faktiskt på att köpa den :P Men får se, har dom på VHS men orkar inte leta upp min video. Hade en tills jag fixade om och nu vet jag inte var jag la den?

Innan va det teorilektion och det gick väl bra. Sov faktiskt nästan 2 timmar i lägenheten och det var skönt! Sen kom My med två cupcakes som vi delade på :D Ibland är hon bra ;)

Ska kolla igenom bilderna vi tog på katterna igår och se om någon går att använda till min fotoläxa imon.
Just det! Pratade med Linus om mitt förslag att söka praktik på Grönkulla, han gillade den idén så nu ska jag bara kolla där med :)

xoxo linda