Usch och fy

Åt McDonalds innan och nu mår jag skit! Har mensverk också, älskar att vara tjej!

Igår va jag på bio med My, Janeth och Robin. Det var riktigt trevligt :) Först va vi på stan med Maxi och Ivandi också.
Jag var ju helt inställd på att lipa mer än en gång, men inte ens en gång blev det. Så på det är jag smått besviken :( Men sen kanske det var miljön. Jag har problem att lipa när andra ser och har bara gjort det på bio en gång och det var lingonfilmen för begravningen var så jobbig.
I denna filmen var den bara rolig :P Men annars var filmen bra och det rekomenderas om man inte har för höga förväntningar (olika från person till person). Rätt bra musik med.

Idag var det textkommunikation första lektionen och den var lite seg faktiskt. Men allt som allt så var dagen bra :) Jobbade efter skolan och det gick rätt fort faktiskt. Just nu är jag hemma och har ätit och kollar på "Doobidoo" (?) och det var helt okej! :D

Nu ska jag kolla på inspelningar och kanske börja läsa "Jag saknar dig, jag saknar dig!" för den ska in 13/9. Men den är inte så tjock så jag hinner nog!

xoxo linda