25 april 2012

Idag hade vi NP i SV och det gick väl sådär. Återstår att se helt enkelt så får hoppas på det bästa... Satt på trafikskolan till 2 och han göra nästan alla testen, men ska fortsätta imon. Men har lite kvar att plugga på.

Va ute med My för en lite stund sen och nu kollar jag på Glee. Imon är sista skoldagen för veckan och börjar på onsdag igen! Både magen och huvudet bråkar så det är lite tråkigt om dagarna, kanske behöver helg?

Har inte haft så mycket att skriva om, men jag ska försöka komma på lite olika saker igen, skit svårt bara. Man vågar ju inte skriva vad som helst heller eftersom man inte riktigt vet hur personer kommer att reagera, och jag vet ju inte heller vilka som läser och dom kan ju ta illa upp också? Det är inte lätt ibland asså...  Har i och för sig någar bilder från veckan men det är bara kort på det som jag har haft på mig så dom är inte så roliga att kolla på.

xoxo linda