Klar!

Gjorde ganska precis klart media uppgifterna som jag skulle göra till vecka 15, känns riktigt skönt! Har bara foto kvar nu och samtidigt plugga lite danska och norska. Men det provet får gå som det vill känner jag.
Skönt att ha det mesta klart nu, slippa tänka på det så mycket hela tiden. Går runt och oroar mig för resultatet på NK-provet, måste bli godkänd!

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kollar på BB som går på TV just nu. Har sett alla inspelningar och serier på nätet förutom PLL och det kan jag säkert ta imon :D Kanske ska göra en ansiktsmask och slappna av lite och läsa lite HP, men borde ge mig på lite teori också. Kommer aldrig kunna slappna av...

Mums!

Skriver troligen inget mer här ikväll, tror faktiskt jag stänger av datan när jag är klar här. Ska upp vid 10 imon för att duscha och sånt, sen tar jag bussen vid 1! Har lite alternativ för kvällen så vi får se vad det blir, god natt!

xoxo linda