Plugg...

Har lite i media att göra nu när jag är hemma igen. Ska snart ta och sätta igång med delar av mediarbetet, inget är speciellt svårt men man hittar gärna annat att göra istället...
Jag och My är ju med i en undersökning som Karolinska Institutet har, som handlar om tvillingar, och idag kom ett brev hem och dom ville att man skulle fylla i massa frågor om bland annat hur miljön kan påverka oss. Tog säkert 1 timme att göra men den är inskickad nu i alla fall :) Det var även dom som berättade för oss att vi faktiskt är enäggstvillingar, tog 17 år för oss att få reda på det för vi har alltid fått höra att vi är tvåäggs, för dom sa det till mamma när vi föddes, men där ljög dom!

I alla fall, har 3 avsnitt av BB kvar och 2 av PLL sen har jag sett i stort sett allt jag har missat! Ska byta vatten till katterna nu och sen blir det media som sagt. Har packat upp allt från resan, förutom det jag har handlat för det ligger i en påse, och har även packat det som behövs inför tjejkvällen med tjejerna imon :) Ska bli skönt att få träffa dom igen!

Har inga nya bilder på min dator för alla från resan är på Mys dator, ska upp och ta dom sen men det tar ett tag till :)

xoxo linda