VC

Har ju varit en del på vårdcentralen dom senaste 10 månaderna och det är pga min mage. Ingen vet vad felet är trots flera prover. Jag har varit där igen, som jag har skrivit, och det va fredag, måndag och tisdag och jag gjorde då 2 prover, vet dock inte vad jag testades för i prov 1, men oavsett vad det va så såg det bra ut och det är ju tur det!

Tyckte lite synd om mig själv när jag tog bort tejpen, hade fått blåmärke av nålen och ett sår av tejpen. Har snart fått tillbaka huden som den va från början. Måste vänta ca 2 veckor på svar, eller om man räknar från idag så är det ca 1,5 vecka.

Va ute med My innan och gick en runda, det regnade ju inte så man får passa på! Gick och handlade lite godsaker som jag inte ens åt av. Tog en macka och mådde lite illa men lyckades ändå proppa i mig en del ostbågar som vi köpte tidigare i veckan, mums!

Blev lite besviken när jag inte hade någon träningsverk efter igår, hade hoppats lite på det. Istället har jag kanske fått någon form av benhinneinflamation eller vad det heter. Har sjukt ont i alla fall, även när jag bara ligger still i sängen. Men vafan, det går över! :D GOD NATT

xoxo linda