Kvällsfix

Jobbade ju i helgen med att filma åt Martin, blev totalt 42 filmer men har tagit bort någon. Har hållt på att skicka filmer till honom hela dagen och nu har snart 20 kommit fram, tar resten imon!
 
Men ang. helgen. I fredags hämtade vi tält, möbler, tallrikar och lite bestick (?) och 3 kusiner, 1 moster och 1 morbror hängde med hem för att fixa upp tälten. 2 av kusinerna satt inne. Tror att det tog ca 2 timmar eller något, sjukt segt! Men tycker jag hade kul under tiden :) Precis när vi skulle gå in och fika så kom Mike, och lite senare kom Robin, Hannes och Jacob också, satt i Mys rum och kollade på film, kul! :)
 
I lördags så va det fest hemma för mamma och min ena moster. Tyvärr missade jag början för jag skulle va i Växjö när det började hemma. Va hemma igen vid 5, åt lite och umgicks :) Vid 8 va jag tillbaka i Växjö igen för då skulle hela eventet dra igång. Filmade till och från i ca 2 timmar med Yasmina som va reporter. Tycker vi hade kul under tiden vi gjorde det. Vid 11 började festen och då slutade jag filma. Vid halv 2 körde jag hem igen efter en riktigt kul kväll! :)
 
Igår drog jag till Mike och sen till Robin för att hämta My, för vi skulle jobba. Sen hade mamma gäster hemma så vi åkte tillbaka till Vislanda. Va hos Robin lite sen drog jag till Mike. Åkte hem igen lite efter 10. Va trött som ett as hela dagen, antagligen efter lördagen.
 
Idag har jag som sagt fixat lite med filmerna, plockat ner tälten och varit med Mike. När jag ska skickat klart dom som håller på nu så ska jag hoppa in i duschen, fixat ansiktsmask och lite annat som kan va bra :) Imon drar jag till skolan (tror jag) för att prata med den som är APU ansvarig, min praktik är ju lite annorlunda om man jämför med dom andra. Men det tar vi då! Kanske tar gymmet efter det också :)
Gamal bild.
 
xoxo linda