Kvällsläsning

Har fått en del gjort idag faktiskt. Började fixa lite på filmen som skulle redigeras, och fick det klart innan 1 och efter det gick jag ut och klippte gräset. Blev riktigt skönt väder så jag solade under tiden, men tror inte att det blev någon färg, skönt i alla fall! Sen klippte My och efter det åt vi.
 
Efter det drog vi till Vislanda för att träffa Julia, va där till 6 och sen stack vi till Robin. Riktigt kul där faktiskt, även om dom höll på att skruva :)
 
Pratade nyss med Martin. Han har ju ett event på lördag som jag ska filma och då ska även en DJ från Frankrike komma som heter DJ SLX eller något sånt och han ska intervjuas. Tanken va då att jag skulle filma det på fredag för då kommer han till Sverige, men fick veta nu att det i så fall skulle bli efter 21:30 och det orkar inte jag då det är fest här hemma på lördag, så vi tar det på söndag istället, skönt det! :)
Jag vet att luggen ser sne och ojämn ut, men en anledning till det är för att jag har virvlar i håret som gör att det sticker ut på kanterna, precis över vänster ögat (höger på bilden) kan man se att det går upp lite i luggen, det är därför. Men när man får håret att ligga ner är den i stort sett helt jämn så det är endast därför och något jag är medveten om...
 
Nu ska jag läsa HP och om jag har tur kanske jag blir klar ikväll? :) Imon blir det Växjö med My, gå till körskolan och även UM!
 
xoxo linda