Sorry..

Jag tror att uppdateringen blir bättre när skolan börjar, men i och med att vi går ut på 3 veckors praktik direkt så kanske den fortfarande är dålig, man vet aldrig.
 
I alla fall, är i Vislanda typ hela tiden. I fredags körde jag My till V-landa och jag drog till Alvesta marknad med Janeth, Tonie och Jennie/Jenny (?) och det var sjukt tråkigt där, hände inte ett skit även om vi träffade rätt mycket folk.
 
I lördags gick jag och Janeth ner på marknade runt 1 och då va det rätt mycket folk, men fortfarande tråkigt. Stack hem halv 3, åt, duschade och drog till Vislanda för att sova hos Mike. Vi kollade på Ninja Turtles, och jag hatar att erkänna det men det är faktiskt kul, har ALDRIG sett det förr så trodde inte det skulle va det. 
Vi stack till Ljungby med Lukas och Amanda, kul faktiskt! Tills något äckel tog mig på baken och tror att det gör att jag vill prata med honom, faktiskt rätt äckligt och inte speciellt okej, vi åkte hem efter det.
 
I söndags hämtade jag My och så åkte vi hem runt 5 för mamma behövde skjuts till Växjö.
 
Igår stack vi till Vislanda 2 gånger och träffade bl.a. Tonie, Hanna och Amanda, kul! :)
 
Idag har vi varit i Växjö och ätit ute med mamma för hon fyller år idag. Grattis! :)
 
Nu ska jag kolla lite på datorn, kanske läsa lite och sen lägger jag mig nog, stor dag imon!!
 
xoxo linda