Tisdag...

Har inte hänt överdrivet mycket sen senast jag skrev. Filmade åt Martin i lördags, efter det va jag på kalas för en kusin fyller år, efter det drog jag till Mike. Lyckades få honom att kolla på HP :)
 
I söndags åkte jag och My från Vislanda runt 2, hem och byta om sen direkt till Växjö för att jobba.
 
Igår drog praktiken igång och jag har det väldigt slappt just nu. Ligger hemma hela tiden, men idag har jag lite att göra. Eftersom vi filmade i lördags så ska det redigeras och komma upp på hemsidan idag, det handlar om eventet som ska vara på lördag, även då ska jag filma. Janeth kom hit en sväng igår också, alltid kul! :)
 
Idag ska jag roa mig med att klippa och redigera, men det går rätt fort för det är inget knepigt denna gången. Kanske skulle till Vislanda idag men vi får se hur det blir med det, annars ligger jag hemma och läser, har inte alls mycket kvar nu! Är på 572 och det finns 636, sidor alltså.
 
xoxo linda