Projektarbete

Har inte gjort så mycket idag som jag egentligen borde ha gjort. Vaknade efter 11 och latade mig i sängen ett tag och sen gick jag upp och åt tacos till frukost. Har rensat duschen, blir verkligen jätte mysigt med allt hår som samlas där efter ett tag, usch. Efter det duschade jag, skönt! Har inte tvättat håret sen i måndags så va rätt äckligt med allt hårspray och sånt.
 
Nu hade jag tänkt ge mig på projektarbetet lite och försöka skrapa ihop någon timme där. Borde ge mig på artikeln från Berlin men orkar inte riktigt ännu, ska se om jag hittar inspelningen i mobilen först och sånt med. Men det ska jag försöka hinna med innan skolan börjar!
 
My visade en funktion på bloggen att man kan koppla den till FB utan att kopiera länken och sen skriva på FB. Har egentligen velat hålla denna lite halvt privat och sånt men ska nog börjar göra det lite. Men om någon går och läser mina gamla inlägg så minns jag inte riktigt vad jag har skrivit, så om jag har skrivit något som kan tolkas som elakt så ber jag om ursäkt i förväg om någon tar illa upp. Även om det känns som att jag har hängt ut någon, just då menade jag det antagligen men nu vet jag ju som sagt inte vad jag har skrivit. Så, förlåt i så fall!
 
xoxo linda