Veckan

Har varit väldigt dålig på att skriva, jag vet... I måndags så stack jag ju till VC och det visade sig att jag inte var helt frisk (surprise surprise!!) så fick lite som ska hjälpa mig att bli bra igen. Tog bussen in till Växjö igen för att shoppa med My och Janeth. Hittade en julklapp, måste verkligen hitta mer snart! Har fortfarande inget till pappa... Men bilder på det jag köpte kommer sen! Och det är inte så slampigt som det verkar, har en tanke bakom en av sakerna.
 
I tisdags så va jag ju ledig och då fixade jag lite hemma och sen kom My och Janeth. Vi fixade lite och sen åkte vi till min nya praktikplats för att skaffa kontaktuppgifter till min lärare. Sen åkte vi till mormor för jag och My skulle baka pepparkakor, som vi gör varje år :) Tog ett tag med oj vad många det blev! Och dom blev riktigt goda, finns inga andra pepparkakor som faktiskt är goda. Eller jo, goda är dom men inget slår degen som mormor gör!
 
Igår va det skola. Myste lite :) Historian va ganska slapp, vi skulle säga vad som va kvar från kriget (när vi va i Berlin) och redovisa det för dom som inte va med på resan, alltså i stort sett bara teknikelever. Det gick väldigt fort och alla skulle göra det samtidigt så man slapp all fokus på sig själv...
Hade psykologi på eftermiddagen och fick veta att jag fick G på mitt omprov så det känns skönt :) Hade prov efter skolan i det och jag hoppas på ett G där direkt, men man ska väl inte hoppas för mycket... Kommer verkligen inte få VG i den kursen så då måste jag få det i allt annat!
Va på bio med My och mamma vid 7 och vi såg den nya filmen Hobbit! Har inte sett Sagan om ringen - filmerna ännu så man kanske inte fattade allt. JA JAG VET ATT JAG ÄR EFTER SOM INTE HAR SETT DOM ÄNNU, MEN JAG HAR SETT VISSA DELAR! och som teknad faktiskt. Men ska ta och se dom filmerna snart tänkte jag, får se om jag hittar någon som vill se dom med mig. Men i alla fall, bion va bra men det var dumt att dom aldrig sa att det kom fler delar, så det blir att se fortsättningen när den kommer :) Men jag rekomenderar den filmen!
 
Idag har jag haft min sista praktikdag på Estvalls och det känns jätteskönt! Dom är jätte trevliga och allt sånt, men det finns inget att göra där. Plus att det är segt att vara hemma efter 6, det är så mörkt ute att man tror det är natt, och sånt mår jag inte bra av! Och eftersom det är sista praktikdagen betyder det att det är en vecka kvar till vi får jullov, ÄNTLIGEN! :D
 
Detta blev ett väldigt långt inlägg men det är min vecka. Nu ska jag sitta med mobilen och leta upp bilder som jag ska lägga upp här.
 
xoxo linda