APU

Har ju fått en del uppgifter att göra nu under APUn och jag är ju nästan klar med idrotten. Men när vi är tillbaka efter dessa 3 veckor så har vi prov i naturkunskap, gissa om jag är nervös! Har alltid fått omprov i det ämnet så är lite orolig faktiskt. Vill ju gärna göra så bra jag kan.
Ska skriva ut papper så jag kan öva lite på det under tiden. Är inte jätte sugen på det men vad ska man göra?

Har även fått svar från en annan lärare. Vi ska göra 2 intervjuer och jag hade ingen aning om vad den skulle handla om. Fick till svar att dom ska handla om information typ, eftersom det är det uppgiften går ut på, och att jag måste tänka på vad målgruppen är. Får ligga och klura lite på det ikväll, känns som det kommer bli svårt. Ännu mer stress, tack så mycket...

Men imon börjar jag vid 9 så jag har ju lite tid på mig ikväll!

xoxo linda