Because you're crazy

Sitter med några tjejer i klassen och kollar på "roliga" bloggar och klipp. Vi e så taskiga!

Engelskan fick vi G+ på, kunde gått bättre men nu är det som det är och jag är nöjd :) gjorde lite gramatik under lektionen. Lunchen var faktiskt helt okejoch hade trevligt sällskap :) Nu har vi foto och jag får verkligen tvinga läraren till att prata med mig. Skulle gå igenom lite saker för 2 veckor sen men han glömde bort mig -.-' och idag ska han fan göra det!
Måste ju prata med alla lärare och göra en planering inför vecka 13, annars får man typ inte ledigt. Så det ska jag fixa denna veckan hade jag tänkt.

När jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt. Mår inte så super bäst, näsan är hemsk. Annelie sa att hon och Janeth kanske dyker upp, kan va kul med sällskap :)

xoxo linda