Do you feel like a man when you push her around?

Har inte haft något vettigt att skriva idag känner jag. Börjar bli riktigt trött på mig själv. Jag förstår att ingen vill va med mig, jag klarar ju inte ens att va med mig själv. 

Om ca 30 minuter ska jag gå mot stationen för att sedan ta bussen till mamma. Ska möta henne på jobbet och sen går vi och äter något för att sedan kolla på bion. Tycker det är riktigt skönt att den inte börjar sent, kvart över 8. Inte för jag har något roligare för mig när jag kommer hem, men ändå.

Har läst lite i boken och funderar på att läsa lite till, men kanske inte hinner så mycket innan jag ska gå. Får se om jag trottsar snön idag med och tar ett par klackar. Ska ta kort på hur jag ser ut idag i alla fall. Orkade faktiskt anstränga mig och ta på mig smink, vill ju inte skrämma alla på bussen/stan/bion för mycket. Omtänksam jag är ibland! 

xoxo linda