Goodnight sweetheart well it's time to go

Ska faktistk gå och lägga mig snart. Igår la jag mig halv 10 och somnade lite efter 10. Vaknade vid 4 någon gång tror jag att det var, men somnade om lika fort så det var riktigt skönt! Ska lägga mig och läsa lite och sen får jag se när jag somnar.

Hade ju svenska innan och jag blev klar med uppgiften! Skrev klart naturkunskapen innan med hjälp av My. Ibland är det verkligen super bra med en tvillingsyster! Dom ligger 1 lektion före oss för det var studiedag förra veckan. Men sen kommer dom va flera veckor före i och med att vi har APU. Men det gör nog inget!

Jobbade efter skolan och det gick väl ganska bra. Vi är ju på 3 olika och på sista stället var det en snygging så då var det ju bara kul att jobba ;)

Har inte gjort så speciellt mycket hemma. Åt nästan direkt, bytte kattsand och sen gjorde jag NK:n. Just det, har packat inför imon. Har ju idrott men läraren har inte sagt vad vi ska göra och det är väldigt dåligt. Vet ju inte var vi ska vara då. Men jag är i skolan vid 8 för att träffa Annelie ändå :) Är ju fortfarande ganska förkyld så tänker inte anstränga mig så mycket. Läraren sa för ca 2 veckor sen att vi skulle ha spinning OCH core, men hade typ glömt bort det. Så jag hoppas att det inte blir det för jag vill inte förstöra mitt stackars underliv!! :o Men vi får se vad det blir och hur det går :) Har körlektion 14:40 också, men åker med mamma så slipper stressa till bussen i alla fall :)

xoxo linda