I don't know what you're expecting of me

Det är jobbigt när man hittar flera delar av en låt som man vill skriva. Som ni troligen har räknat ut (I alla fall My) så är det låttexter som jag använder som rubriker numera. Man slipper komma på någon själv och en låt säger alltid något vettigt, så jag brukar ta den första låten som dyker upp i huvudet och hitta en del jag gillar.
Tyvärr är det ofta en del av en Ulrik Munther låt som har häftat fast sig i huvudet och det är "Have you ever done something you can't change" och den har jag redan haft! Sen fortsätter den med "something you can never rearrange" men det skulle bara se konstigt ut.

Det var inte alls vad jag hade tänkt prata om... I alla fall. Har haft 3 tidningar av Chic liggandes jämte sängen, har inte haft tid att läsa dom. Men jag läste sista numret från förra året som kom ut 28 december. Där stod det att vårens mode är VITT och jag som älskar vitt! Det stod även att vita byxor är hett, vilket jag har letat efter jätte länge. Har inte sett någon med det och det verkar inte vara någon som tycker om vita byxor mer än jag.
Jag hade ju ett par med gjorde misstaget att hänga dom över en trästol när dom var nytvättade så dom var bruna efter det. Och jag hade läppglans och sånt på så dom var egentligen aldrig riktigt vita. Dumt gjort... Men då kanske jag faktiskt hittat några vita byxor, äntligen :D (Har letat i ca 5-6 år)

xoxo linda