I know that things are changing

Har inte skrivit sen i onsdags. Igår var jag upptagen hela dagen, bland annat med en körlektion. Idrotten var kul när en person blev utslängd, det behvödes verkligen!
Kom hem runt halv 8 tror jag och då blev det pizza med Janeth hemma hos oss. Gott!!

Idag har vi haft TK och vi var bara 3 elever och det var skönt. Man pratar mer då och allt känns bättre. Nu har vi redaktionsarbetet och vi började lektionen med diskussioner, tror ändå inte att vi kom någon stans. Men men... Får sluta lite tidigare idag så då beger jag mig mot stationen och inväntar Janeth :) Ska ta samma buss hem!

Lan på UNF ikväll så får se om jag ska sticka dit och störa lite. Vet att alla tycker om det... Men jag får se, vill dom absolut inte ha mig där så stannar jag hemma istället! Svårare än så är det inte :) Imon blir det kalas (y'

xoxo linda