I won't fall, I am titanium!

Är hem kommen nu.
IKEA va kul, som vanligt! Höll på att dö av skratt tack vare mamma, kunde verkligen inte andas och fick kramp i magen. Åt lite gott också. Sen hem till mormor, blev lite prat om begravningen och sånt och den blir onsdagen efter lovet. Alltså om ca 1 vecka. Har absolut ingen lust att gå, men som jag sa till min moster, morbror och mormor, jag kommer ångra det om jag inte gör det. Och jag har blivit så sjukt överkänslig och kommer väl storlipa då?
Kommer ta ledigt från min APU den dagen i alla fall. Känner inte för att ha den då. Men vi får se.

Janeth skrev för en liten stund sen och nu är en tjejkväll inbokad med henne och Annelie på torsdag, längtar redan :) Känner att jag behöver en tjejkväll, blir så påverkad av killar och deras beslut att det är idiotiskt. Så då behöver man några hjälpande ord från dom två! :)

Jag överväger lite att sova faktiskt. Men annars så måste jag nog läsa lite teori!! Kanske kollar på en inspelning från BB som gick någon gång i natt. Hannah är ju lite...wierd att det är kul. Tror faktiskt hon kommer komma en bit, och att hon redan är känd är nog positivt för hennes del.

Min moster hade sett det jag skrev på FB, samma text skrev jag här. Hon tyckte det var fint skrivet, och det tyckte jag faktiskt va kul att höra :) (inlägget)

xoxo linda