If you're thinking, everything goes wrong

Ska snart gå och köpa godis med My. Har choklad och chips hemma men blev sugen på mattor.

Mina favorit chips! Dom hittar man på IKEA :) Men dom senaste gångerna vi har varit på IKEA i Älmhult så har dom inte funnits, men idag va Mys klass på IKEA i Jönköping och då hade hon köpt till mig :D Så dom hittade jag på min säng när jag kom hem, ibland tycker jag faktiskt om henne ;)

Fick som sagt sällskap av Janeth på bussen hem. Har massa roliga samtalsämnen, tjejer har ALLTID smaskiga saker att prata om ;)
Var precis uppe hos My och pratade sånt, men vi spårade ur till sist så jag va tvungen att gå ner :P Och för att hon skulle göra lite skolarbete :P Men nu ska hon vara klar så vi kan gå :D Mums!!!

Får se vad vi gör ikväll, men vi stanna hemma i alla fall. Har läst lite också, hinner nog läsa ut den i helgen och då kan jag lämna tillbaka den på måndag!

xoxo linda