It hits you when it's too late

Har duschat, tog även katten. Göran springer alltid in i duschen när jag ska dit för han brukar alltid stå på golvet och dricka vatten först, men idag höll jag i munstycket när han kom och självklart kände jag mig lite sugen på att bara starta vattnet med han under. Så det gjorde jag, taskig som jag e. Han sprang rätt fort faktiskt :P Men dum som han är så kom han tillbaka sen.

Har fixat allt så kan lägga mig när jag vill typ. Ska skriva dagbok och sen lägger jag mig och kollar på TV tills jag somnar. Har en stark känsla av att jag kommer få ett anfall inatt eftersom förkylningen slog ner mig inatt. Så lika bra att gå och lägga sig så man får lite sömn i alla fall.

Lånar en kamera av skolan till tisdag så har tagit lite bilder, men är faktiskt för trött för att fixa dom idag. Och dom är inte speciellt fina, men älskar skolans kameror :P Men kanske kommer imon? Ska ju jobba då med...

xoxo linda