It's when you think outside the box

Eftersom Ulrik Munther var gäst i Vakna! med the Voice i morse så fick han stå för rubriken! Han spelade Boys don't cry men jag tyckte det lät fel. Munspelet också. Men han var bra som alltid :)

Snart har första halvan av engelskan gått och vi har haft redovisning. I huvudet har jag verkligen bra uttal, men när man ska berätta sen så funkar ingenting. Och under natten blev jag jätte förkyld (vaknade vid 2) så stod där framme och snorade samtidigt som ögonen rann. Super nice, verkligen...
Men jag ska försöka klarar hela dagen, det borde gå bra. Tur vi inte har idrott idag i alla fall!

Efter rasten får vi nog reda på vad vi fick på redovisningen. Hoppas att det gick bra...
Idag har jag klätt mig mest i grått, har annat på mig med men det som syns mest är....grått :) tråkigt

xoxo linda