Jag gav dig två val, och du valde ditt men...

Älskar faktiskt den låten, han kanske inte låter super super super bra i den, men den är ändå bra :) Även orginalet som är på typ danska, är också bra!

Har läst till sida 208 nu, vilket betyder att det är 92 sidor kvar och sen är jag klar! :D Kommer ju läsa mer idag, så kanske läser ut den imon eller något? Har även jobbat lite på ett "reportage" som jag och Nicole ska göra när vi är tillbaka vecka 12!
Har även hunnit dammsuga och fixa tvätten. Hinner nog 2 maskiner till idag, har varit dålig på att tvätta ett tag nu, har använt för olika färger så fyller inte korgarna. Men nu så! :)

Är riktigt hungrig och när jag läste en annans blogg så hade hon lagt upp en bild på mat som jag gissar är från Spice n' Rice och jag dog lite. Blev jätte sugen! Jag har blivit lite småttberoende av thaimat, kinamat och kycklingfilé så det är lite jobbigt när man inte kan äta det :( Magen tål ju inte riktigt det och så måste jag ju spara pengar inför Turkiet också! Har bestämt mig för att fixa håret där igen, om jag får det lika billigt, om inte billigare ;) Va jätte nöjd sist och min frisör sa att dom hade gjort det jätte bra!

Har ju sagt att bilder kommer upp, men ska äta först och sen får vi se om jag kommer ihåg det, minnet asså... Ska kollar på inspelningar med ju, blir nog ingen av filmerna som jag fixade idag. Ska fixa över dom på skiva först. Jag verkar vara den enda som vill ha mina filmer på DVD än på datorn, köper ju gärna filmer och nu även CD skivor. Bränner ju själv men roligare att ha "orginalet" eller vad man ska säga :P Nog ensam om den biten med...

xoxo linda